1 Veelgestelde vragen
1.1 Moet ik verzendkosten betalen?
Alle bestelling in Nederland en België boven de € 35,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen tot € 35,- worden er verzendkosten van €3,95 in rekening gebracht.
Voor zendingen naar andere landen gelden er andere tarieven, deze worden zichtbaar in de winkelwagen bij het selecteren van de verzendmethode.
1.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien u op werkdagen voor 23:59 besteld wordt uw order direct verwerkt en verzonden. Dit betekent dat uw pakket de volgende dag direct in huis is. Voor bestellingen naar België geldt er een levertijd van 1-2 werkdagen.
1.3 Hoe kan ik mijn product ruilen?
Het ruilen van een product kan gratis. Retourneren is eenvoudig en snel te regelen door hier te klikken. Vul je ordernummer en emailadres in en start het retourproces. Het ordernummer is te vinden in de orderbevestigingsmail en op de pakbon (bijvoorbeeld: ORD43500, ORD44100).
1.4 Hoe kan ik mijn product retourneren?
Retourneren is eenvoudig en snel te regelen door hier te klikken. Vul je postcode en ordernummer in en start het retourproces. Het ordernummer is te vinden in de orderbevestigingsmail en op de pakbon (bijvoorbeeld: ORD25000, ORD28100).
1.5 Is het retourneren gratis?
Ja bij ons is retourneren in Nederland en België gratis, wij willen de best mogelijke service bieden aan onze klanten! Meer informatie over het retourneren kunt u hier vinden.
Retourneren vanuit andere landen dan Nederland en België is niet gratis.
1.6 Is het mogelijk Sternasport te bezoeken?
Ja! U kunt ons altijd komen bezoeken om producten te bekijken en te passen.
Ons bezoekadres is:
Coenecoop 83B - 85A
2741PH Waddinxveen
Wel moet u altijd van te voren een afspraak maken.
1.7 Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja! Het is mogelijk om de bestelling af te halen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen.
Het is ook mogelijk om afspraak buiten werktijden en in het weekend te maken hiervoor.
1.8 Hoe kan ik betalen?
Er zijn op Sternasport veel verschillende betaalmethodes, waarbij u ook kunt kiezen om achteraf te betalen. Hierdoor kunt u het product eerst zien en daarna pas betalen.
1.9 Welk product past bij mij?
Het belangrijkste voor ons is dat u het juiste product kiest en daarmee uw klachten worden verholpen. Komt u er met de informatie op de website niet uit dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Dit kan via drie manieren en wij proberen altijd binnen twee uur te reageren.
1) E-mailen naar: [email protected]
2) Whatsappen naar: +31 850 608 440
3) Bellen naar: 085 - 06 08 440